maandag 20 januari 2014

Blue monday en early birds!

Vandaag werd ik lachend wakker ... Ook omdat ik vrij ben natuurlijk. Dat is altijd fijn! Ik heb er totaal geen last van dat het blue monday is hoor, vandaag is mijn dag. Ik draai en vouw wat wasjes , maar zit vooral hakend op de bank met een heerlijk bakkie cappuccino. What else ? ;)
Er is hier een early birdje in de maak , ditpatroon  is ontworpen door Marjet Quapp . Het is een klein schattig vogeltje voor te vroeg geboren baby's . Er zitten een soort slierten ( tentakels) aan het vogeltje waar de ukkies aan kunnen voelen en plukken , dit moet voorkomen dat ze bij hunzelf de infuus slangetjes ed er uit gaan trekken. Mooi toch? En wetende dat je daar baby'tjes en ouders mee kunt helpen maakt dit een mooi project waar ik ook weer graag aan mee werk!
Kun je haken en wil je mee helpen? Stuur dan een mail naar haakeenearlybird@gmail.com dan krijg je informatie en patroon toegestuurd. 
Verder wens ik iedereen vandaag een happy monday toe, liefs Tineke .

2 opmerkingen:

  1. Oh heerlijke maandag toch,..
    Misschien moet ik ook maar een earlybirdje maken..is voor een goed doel...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jij bent al ver!! Goed bezig. Ik hoop dat je een heerlijke dag hebt gehad. Liefs Marcella

    BeantwoordenVerwijderen