donderdag 28 november 2013

Nieuw project

Vandaag zag ik bij de wibra hele dikke mooie wol in oud rose. Ik twijfelde, maar heb toch vier bollen meegenomen. Maar wat moet je er van maken he...
Laatst zag ik in een woonblad een gebreid kussen in alleen maar de rechte steek . Dan krijg je zo'n mooie ribbel er in. Die moet het dan maar gaan worden, alleen breinaalden?? Weer terug naar de winkel en dikke bamboe breinaalden gekocht ! En ik kan het nog hoor , steken opzetten en breien... Weer zo leuk! 
Ik moet zeggen dat het prima wol is en zo lekker zacht, dus dat wordt een heerlijk kussentje aan mijn kant op de bank .;-)
Resultaat binnenkort hier ...


2 opmerkingen:

  1. Ik ben zoooooo jaloers op jou ....mooie wol , succes met het breien...ik kijk uit naar het resultaat x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk hoor. Ik ben benieuwd naar het resultaat :-)

    BeantwoordenVerwijderen